CLEAN

DATUM: 2013-12-31 TID: 12:39:00
KATEGORIER: Smink/Skönhet;
Det är redan årets sista dag, och jag gillar det här med nya år. Ett nytt år känns lite som en oskriven bok, och trots att idag egentligen är som vilken dag som helst så känns det faktiskt som en nystart. Mot slutet av året är jag alltid lite trött på att vara mig, trött på min vardag och mina rutiner. Ett nytt år är ett blankt papper kan man säga, inte lika skrynkligt i kanterna eller fullt av kladd och suddrester som året innan. Det enda mål jag sätter för nästa år är att vara en bättre verision av mig själv, hur svårt kan det vara.
 
 
Tre av de här underbara parfymerna fick jag av min syster i julklapp. Jag älskar CLEAN, de luktar så himla gott och samtidigt slipper man känna sig som en fjortonårig parfym-chock. Hur som helst så är det nyårsafton idag och det tänker jag fira här hemma hos mamma med mina systrar, hundarna, Harry Potter och thaimat. Jag har fått tillfälligt nog av utelivet, så det passar alldeles utmärkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback