I can show you how many moves to checkmate right now.

DATUM: 2013-08-18 TID: 17:30:00
KATEGORIER: Dagen;
Började dagen med en lång promenad, bitvis i regn som passade mig alldeles utmärkt idag. Gick ner till ett område som heter Højbjerg (vem döper en plats till 'Högberg' i världens plattaste land?), och jag undrar verkligen vem som har råd med den typ av hus som ligger i utkanten av denna stad. Kanske ännu mer undrar jag vem som kan fylla ut så många rum, jag minns ju själv hur svårt det var när man byggde för stora hus på The Sims. 
 
 
Gick förbi Kvickly och köpte lite mat på hemvägen, och det är faktiskt det enda jag gjort idag. Jag ligger gäspande i min säng och känner mig allmänt tom på energi, solen skiner utanför men jag känner inget annat än olust. Delvis kan det kanske beskyllas att jag spenderade hela natten på en bar, och det finns väl den där oskrivna regeln om det ena för det andra. En härlig natt för en mindre härlig morgondag. Men kom igen, det är söndag och jag är lyckligt ledig från jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback