Trying hard not to get into trouble.

DATUM: 2013-09-12 TID: 11:59:00
KATEGORIER: Dagen;
Åh vad händer med mig, jag blir hur jag än försöker inte av med feber, hes röst och värkande bihålor. Fy vad irriterande, jag är less på att ligga i min säng och försöka meditera mig till en annan värld så fort jag hör mina roomies utanför för att dom ger mig god damn huvudvärk. Har blivit immun mot Ipren också, de fungerar inte längre. Jag skulle verkligen vilja gå ner på stan och köpa något fint som kunde uppmuntra mig, men det är inte särskilt kul när jag glömmer bort vad jag håller på med tre gånger i halvtimmen. Tro mig, jag testade igår och lyckades mystiskt nog missa varenda butik jag skulle in i. Hjärnkontoret har tagit tjänstledigt.
 
 
Så idag är planen den att jag ska knapra fler Ipren, och dessutom är jag så jäkla sugen på köttfärssås. Annars ska jag gå till rådhuset och hämta ut mitt personnummer, också har jag nästan varit sjuk länge nog för att förtjäna ett nytt nagellack. Eller? Jo det har varit synd om mig länge nu, jag vet speciellt ett där inne på hyllan hos Magasin som skrikit mitt namn länge nog.  - Nailpolish,  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback