Nightwalks

DATUM: 2013-09-18 TID: 17:08:52
KATEGORIER: Dagen;
Har hittat en perfekt promenadstrecka på cirka elva kilometer som jag går nästan varje dag, det är skönt att röra på benen efter en dag på ett stillasittande jobb. Och dessutom är det så härligt att komma ut ur innerstaden ibland, till små områden där man inte blir lika konstant iaktagen som annars. Ibland tror jag nästan att jag har något i ansiktet bara för att jag upplever att alla glor i mitt fejs. Men det är förmodligen bara min skogsmulliga, norrländska inbillning som säger mig det. Aja, det är skönt att gå härifrån ibland.
 
 
Michelle (min chef) var på världens bästa humör idag tror jag, jag fick sluta 45 minuter tidigare. Thank you! Gick direkt hem och käkade hårdbröd med ost, det hade jag sett fram emot enda sedan jag åt det sist. På lunchen. Hehe. Nu ska jag stänga fönstret utan att klämma mig och sedan ska jag ut på min dagliga standarspromenad igen.  - Vi ses, kan I have det godt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback