I will never get used to silence.

DATUM: 2013-09-13 TID: 09:54:00
KATEGORIER: Dagen;
Yes, så blev det. Efter att jag gått till rådhuset igår och hämtat ut mitt danska personnummer (jag har numera dubbel identitet) kunde jag inte hålla mig från att gå ner till Bruuns Galleri. Slank in på Vero Moda och köpte en alldeles för dyr väst som man kan skymta lite på bilden nedanför, och sen in på Matas för att köpa nytt nagellack som jag ska måla klorna med nu. 
 
 
By the way! Jag befinner mig i början på ett riktigt typiskt filmscenario. Min granne är svinläcker, och han tittar ner på mig med världens goaste leende varje gång vi möts i trappen. Ni vet den typiska filmen, när två personer möts i tappuppgången varje dag och det flyger sparks som satan mellan dem varje gång. Okej överdrift, men samtidigt inte. Hur får man sin danske granne att förstå att man vill smaka på den kakan riktigt badly? 'Smaka på kakan' lät kanske lite osmakligt, men alla förstår. Bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback