I want you to burn my bridges down, set me on fire.

DATUM: 2013-09-02 TID: 19:19:00
KATEGORIER: Dagen;
Så var det vardag igen. Jobbet flöt på helt okej, men det var nog bara för att det är måndag och jag inte suttit där på några dagar. I rummet utan luft, i stolen som ger mig brutal ryggont. Det enda jag fått ut av mitt jobb hittills är ett redigt koffeinberoende. Uh.
 
 
Jag har precis kommit hem efter att ha lämnat Anders väska hos honom, också gick jag en snabbis igenom gallerian på vägen hem. Köpte god, mindre sund mat som jag tänkte lyxa till det med ikväll. Men mina roomies kom hem och har ockupperat köket sedan dess, så jag får en sund och billig kväll istället. Roomies är bra till mycket, det måste jag säga. Nu ska jag se om regnet ger sig så jag kan ta en powerwalk, eller om jag förblir i sängen med mina äpplen och Facebook-chatten. Ohwell, vi pratas som vanligt snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback