And you, you're someone else.

DATUM: 2013-09-17 TID: 18:58:00
KATEGORIER: Dagen;
Jag har en fet blodblåsa på fingret, about the size of the finger itself. Ni vet de här låsen på gamla fönster? Jag vaknade imorse och insåg att det var svinkallt i mitt rum, så jag gör en nyvaken ninja-manöver och stänger fönstret fort som satan. Bara ett problem återstod, - mitt finger hakar jag också fast mitt i denna sköna anordning. Cirka fem sekunder efter jag vaknat stirrar jag ner på mitt finger där huden liksom bisarrt förflyttat sig till platser den inte ska vara på. Typiskt behaglig grej att vakna till. Aj.
 
 
Nu ska jag ta mig samman för en promenad. Jag älskar vädret, äntligen höstkyla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback