What's going to kill you is the second part.

DATUM: 2013-10-15 TID: 17:24:00
KATEGORIER: Dagen;
Jag tycker den här bilden ser så oäkta ut. Det ser ut som ett leksakshus och inte Århus (förmodligen) dyraste lägenheter där borta. Det ser inte ut som havet och månen heller. Men det är det alltså, och sakta men säkert börjar det bildas en liten plats i mitt hjärta för denna danska hamnstad. Samtidigt har jag inte en blekaste aning om vad som ska hända i mitt liv de kommande månaderna, jag vet inte vad jag vill ska hända. Men det är väl charmen med livet antar jag, att aldrig riktigt veta. Den som lever får se.
 
 
Idag har jag haft med mig en nyanställd på jobbet som jag ska lära upp, så det har varit lite annat än bara samma vanliga rutin. Skönt. Men jag har pratat med en butiksägare här i Århus också så jag ska in och lämna CV där i veckan (min chef, läs ej), jag hoppas på lite förändring. Tummar och tår för mig? För övrigt har jag haft en bra helg, och det blev utgång där i lördags med Kristian, Anders, Benjamin och Jesper. Nu ska jag laga mat (d.v.s. skjuta in något i micron) och öppna ett paket jag hämtade ut efter jobbet. x

Kommentarer
Pes säger:

Ah vilken härlig bild!!

2013-10-17 | 18:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback