Smiling but we're close to tears.

DATUM: 2013-10-22 TID: 17:54:00
KATEGORIER: Övrigt;
Det finns saker jag saknar. Dom här två, till exempel. Och det finns dagar som jag inte kan svara på varför jag är här, och inte hos dem istället. Faktum är att jag hittills inte hittat ett enda vettigt svar, jag har inte en enda gång kunnat säga till mig själv att därför är jag här. Utan mina bästa vänner. Vissa dagar tror jag utan egentlig grund att det är rätt, att det är rätt plats och rätt tid. Men dagar som idag finns det inte en enda anledning. Vem väljer bort allt den älskar för att vakna med jobb-ångest varje vardagsmorgon och sedan försöka skratta sig lycklig igen på lördagskvällen. Det är ju bara dumt.

 
Det här är två tjejer mitt hjärta slår extra hårt för. Den senaste veckan har jag utan en enda natts undantag drömt att jag träffar Vilda. På olika sätt såklart, men det är alltid vi tillsammans. Och när jag sedan vaknar varenda morgon ensam i min alldeles för stora säng, och inte bredvid (under) henne i den nittio centimeters säng vi delade på i så många år, då är det bara upplagt för en dålig dag. Adéla saknar jag också så det värker inuti, hon är skitjobbig och driver mig oftast till vansinne men är världens viktigaste endå. Så jag fortsätter att ställa mig själv samma fråga, enda tills jag hittar det vettiga svaret. För att frågan är, om kan jag leva såhär.

Kommentarer
Anonym säger:

Ibland när man reser bort inser man lite vad som är viktigt här i livet, och att välja bort det viktiga blir som aldrig helt rätt, oavsett hur många anledningar man försöker hitta.
<3

2013-10-24 | 15:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback