Short haired girl.

DATUM: 2013-10-31 TID: 16:01:00
KATEGORIER: Dagen;
Jag bestämde mig för att jag hade fått nog av mitt hår igår när jag kom hem från jobbet, och gick därför ner till gallerian och fick det avklippt. Det blev lite kortare än jag hade förväntat mig, det måste jag erkänna. Men det är så fräscht och oslitet och mjukt, haha. Jag ska nog vänja mig vid längden, och om inte annat växer det ju ut igen. Jag måste bara klippa mig oftare och hålla efter, måste.
 
 
Jag har haft sådan extra energi i veckan, inte legat kvar femton minuter för länge i sängen ellers ens druckit kaffe innan lunch. Idag uppnådde jag månadens mål på jobbet redan vid tolv, så jag fick sluta redan då. Men jag har tagit på mig ett par timmar imorgon då jag egentligen är ledig, eftersom en ny svensk börjar på jobbet och jag ska lära upp henne. Sen är det helg, hohoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback