Polish Purchases

DATUM: 2013-10-10 TID: 21:03:00
KATEGORIER: Smink/Skönhet;
Sådana här typiska vår-fåglar sjunger ute, det är strålande sol och lite kyligt. Jag får världens goaste vårkänsla av att vara utomhus just nu, och samtidigt ångest för att det faktiskt är vintern som är påväg. Inte våren. Jag blir liksom lite orolig för hur det ska lyckas att hålla humöret uppe genom årets mörkaste månader, man märker ju bara hur lycklig jag kan bli av en fågel. Också samtidigt längtar jag ihjäl mig efter julen, när hela stan blir julpyntad och det är mörkt och kallt ute. Ohja, good things to come.
 
O.P.I - Don't Touch My Tutu   ♦   O.P.I - Pirouette My Whistle
 
Jag gick till Magasin lite tidigare för att köpa ett nagellack men kom hem med två, det börjar snart kallas missbruk det här. Jag förstår inte hur man inte kan älska dem, dessa underbara små flaskor fyllda med lycka. Nu har jag tagit helg igen (haha, lat) och ska snart kila över till Anders och se The Conjuring. Gjorde nästan i byxan när jag såg trailern, alldeles ensam och mitt i natten. Hejho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback