I wanted words but all I heard was nothing.

DATUM: 2013-10-25 TID: 17:16:00
KATEGORIER: Dagen;
Fredag. Om jag förstått det rätt har man fått höstlov idag, om man går i skolan och bor i Sverige. Det får mig att undra när jag får lov nästa gång. Arbetslivet, vad fan är det. Ska jag leva resten av livet med en månads semester per år? Åh fy. Jag har i alla fall helgerna att glädjas åt och igårkväll gick jag hem till Anders precis som vanligt, bara för att det är tradition att dö i hans soffa när veckan är slut. Och ikväll är jag bjuden på en fest somewhere, someway men jag vet inte om jag orkar ta mig iväg. Så himla sliten.
 
 
Fick syn på det här trädet ute i skogen. Åh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback