Drinking cheap bottles of wine.

DATUM: 2013-10-18 TID: 20:57:56
KATEGORIER: Dagen;
Jag tog en promenad till skogen tidigare. Det är inte en riktig skog, jag kan höra trafiken från alla håll och går jag för långt är jag ute på gatan igen alldeles för snabbt. Men den duger. Jag har väl sett tusentals ekorrar i mitt liv, men ibland är det skönt att tillåta sig själv att stanna upp och faktiskt titta på en när den skuttar runt mellan träden. Sträcka ut handen och röra vid blad och grenar medan jag passerar dem. Och jag vet faktiskt inte hur länge jag ska orka leva i storstans mittpunkt, men det är inte för alltid.
 
 
Förutom en skön och lång promenad har jag nästan bara sovit och slappat idag. Jag har varit så slut efter världens längsta dag på jobbet igår, och efter det gick jag till Anders för att snacka skit hela kvällen. Nu sitter jag och försöker få styr på alla papper om bankkonton, skatt och folkbokföring. Jag hade inte förstått dem på svenska, så jag förstår dem definitivt inte på danska.  Helg, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback