Coldest story ever told.

DATUM: 2013-10-29 TID: 18:02:00
KATEGORIER: Dagen;
Jag älskar att ta långa kvällspromenader bland höga lägenhetshus och drömma om att en utav de där lägenheterna var min egen. Att innanför en av dörrarna bodde jag i en lägenhet inredd med de finaste möblerna från Ikea, och tillsammans med min hund. Att i ett hörn stod min dator, och därifrån kunde jag sköta pappersarbetet för mitt egna företag på kvällarna. Att toaletten och spisen aldrig var upptagna, för att det var bara jag som använde dem. Förutom när min imaginary, supersexiga boyfriend var på besök såklart, för då lagar han maten. Och att när jag låser dörren bakom mig på morgonen är jag påväg till ett jobb jag faktiskt tycker om.
 
 
Men men. Igår uppmättes vinden tydligen 53 m/sek här i Århus, och jag har ingen koll alls på vad som är normalt och inte men eftersom att folk strök med och elledningarna rasade ner över gatan så var det nog rätt windy. Den där superfina hösten med stora orangea träd och fina färger överallt, ja den är ju i alla fall inte kvar. Suck. Välkommen tillbaka gråa, trista  November.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback