Fine glitters of November.

DATUM: 2013-11-29 TID: 20:14:00
KATEGORIER: Instagram, Smink/Skönhet;
Helg. Jag har jobbat hela min vecka trots att jag är helt borde-vara-hemma-sjuk, och just nu har jag en obehaglig blandning av sjukdom, utmattning och alldeles för många koppar kaffe i kroppen. Jag vill ju egentligen så gärna ta vara på min fredagskväll, men jag vet att det inte blir annat än misslyckat när man inte är på topp. Istället får jag koncentrera mig på att betala vad som ska betalas med lönen som kom idag, och sedan vila upp mig för en bättre dag imorgon. Hoppas att mina roomies ska ut ikväll, så det blir tyst.
 
China Glaze - Put A Bow On It
 
Förutom hyran som jag ska få betald och klar idag, så ska jag boka lite grejer också. Inte vilka grejer som helst, hemresa! ♥ Jag har under hela tiden jag bott här nere varit i konstant krig med mig själv, där en del av mig varit livrädd för att lämna allt och åka härifrån, och en annan del inte velat något hellre än att ge fingret åt allt och bara dra. Men nu är jag på en plats där jag kan få peka finger åt det som förtjänar det, och behålla det jag är så livrädd att lämna. Jag ska bara hem, och jag älskar tanken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback