Maybe you started to compare.

DATUM: 2013-12-04 TID: 18:43:00
KATEGORIER: Dagen;
Några, men väldigt få människor här i världen har ett sätt som gör att jag inte kan säga nej. Känner ni igen det eller är det bara jag? De är inte många, men dom finns där och dom skulle nästan kunna be mig om vad som helst och jag hade endå sagt ja. Hoppa från en bro, - okej hej! Min chef av alla människor på jorden är en sådan människa, hemskt. I den stunden som hon ber mig om det ena eller andra så svarar jag nästan direkt med ett tveklöst Ja, för att två sekunder senare stå ensam kvar och tänka Nej..
 
 
Så nu ska jag jobba torsdag eftermiddag och hela fredag. Nej! Åh vad typiskt, jag vill väl inte jobba mer, jag vill ju sluta. Och jag vet inte varför jag i den sekund min chef lägger fram förslaget för mig tänker att det är en bra idé, kan hon göra så med alla människor? Åh vad irriterad jag blir, jag vill inte jobba mer än jag måste för att överleva. Hittar väl på en ursäkt och skickar ett SMS imorgonbitti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback