Say it now, take it back later.

DATUM: 2013-08-23 TID: 16:01:00
KATEGORIER: Dagen;
Igår var dagen på jobbet lång men efteråt tog jag bussen till Tilst för att se grabbarnas fotbollsmatch. Varje gång jag kommer ut på en idrottsanläggning av något slag, varje gång jag hör domarens visselpipa eller ens bara när jag känner doften av nyklippt gräs så saknar jag att spela fotboll. Det förvånar mig varje gång känslan kommer, att jag saknar det så mycket som jag faktiskt gör.
 
 
Efteråt tog vi bilen hem till Anders och glömde bort en trist förlust i en flaska Baileys. Pratade om Tyskland, fotboll, danskar på skidsemester och annan skit långt in på natten. Jag är så brutalt trött just nu och samtidigt väldigt lycklig för att jag klarat mig igenom ännu en vecka i Danmark. Saker och ting börjar sakta men säkert falla på plats, och det ska nog inte mycket till innan jag faktiskt börjar kalla denna östjylländska hamnstad för mitt hem. Trevlig helg på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback