On the first page of the next chapter.

DATUM: 2013-08-02 TID: 16:04:00
KATEGORIER: Instagram;
@eelinvictoria



Bild 1: Häng med pappa innan avfärd. Bild 2: Längst bak i tåget. Bild 3: Dagens klädsel i 29 grader och sol. 
Bild 4: Mörkhårig igen! Bild 5: Mitt rum här i Århus. Bild 6: Jobbet.
 
Nu har jag äntligen fått lite ro och tänkte posta första inlägget från Danmark. Idag är det som sagt svinvarmt ute, jag torkar pannan från svett och går halvnaken på stan. Vad ska man göra liksom. Hittills är det i alla fall toppen, Andreas som jag bor med åkte till Aalborg precis så jag är ensam och ska ta några bilder på lägenheten. Vi snackas igen senare, ska ner till Føtex och handla mat nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback