I will not leave, stay asleep.

DATUM: 2013-08-02 TID: 20:12:00
KATEGORIER: Dagen;
Sitter med ett uppfriskande glas vatten i handen... Not. Jag glömde helt bort att uppskatta Sveriges kranvatten, satan vad unket det smakar här. Var tvungen att googla om det ens gick att dricka efter att jag hittat flaskor med "dricksvatten" i kylskåpet, men det är tydligen ingen fara på taket. Det är bara äckligt. Hur som helst så har jag fotat lägenheten nu, mitt rum ser ut så här.
 
 
 
Än så länge består det inte av mer än en luftmadrass och en lampa, men det har potential att bli hur mysigt som helst. Jag älskar att höra ljudet av en stad utanför, hela natten har folk varit i rörelse och ibland hör jag hur tågen bromsar in på centralstationen. Jag har en känsla av att jag kommer trivas här, just nu vill jag aldrig flytta ifrån denna härliga stad och mitt fina rum.

Kommentarer
Jessica säger:

Mysigt!!!

2013-08-04 | 16:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback