I was dead wrong all along.

DATUM: 2013-08-12 TID: 18:33:00
KATEGORIER: Dagen;
Andreas kom precis in och frågade om jag skulle med till Sharks och spela biljard, men jag orkar inte. Jag blir verkligen så trött av att jobba, mitt huvud är en gröt av danska, svenska, finska, norska och engelska när jag kommer hem vid halv fem. Så nej, ingen biljard för mig ikväll trots att det vore väldigt trevligt. Jag tror jag satsar på att bygga ihop min klädstång som Andreas köpte med sig från Ikea igår istället, jag har svårare för denna klädstång på fem delar än hela min dubbla byrå. Sen en promenad på det, alla tiders!
 
 
Sitter och snackar med Benjamin, vi har storögt sett på när folk gått hem från jobbet under dagen med sänkta huvuden och sina små ryggsäckar på ryggarna. Att "provveckan" på jobbet var lätt var ren bullshit, både jag och B klarade oss på en hårsmån tror jag. Många av dom andra har en efter en blivit hemskickade under dagen, hej med er. Jag hade en klump i magen när det var min tur att prata med chefen, men jag fick anställning! Nu ska jag fortsätta bråttas med klädstången, vi snackas igen senare i vanlig ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback