Nytt från China Glaze

DATUM: 2013-04-06 TID: 12:43:00
KATEGORIER: Smink/Skönhet;
China Glaze - White On White   ♦   China Glaze - Adventure Red-Y
 
Fick hem två nya krämlack från China Glaze idag, ett enkelt vitt och ett riktigt snyggt rött. Två färger alla måste ha i sin samling tycker jag, väldigt användbara. I jakten på det perfekta röda hittade jag detta, Adventure Red-Y som kom med höstkollektionen "On Safari" 2012. Det är lite mörkare än det superklassiska röda, mer blodrött. Men jag gillar det verkligen, rekommenderas varmt.
 
För övrigt så sitter jag med min slutuppsats i Hundavel under näsan, men jag är så fruktansvärt dålig på att jobba utan press. Jag skriver alltid mina arbeten kvällen innan inlämning, det är bara då jag får tummen ur röven. Men på måndag åker jag och Jessica till Köpenhamn, så uppsatsen måste vara klar innan dess. Efteråt har jag fortfarande Historia och Dressyr & Eftersök C kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback