Tre för läpparna

DATUM: 2013-04-15 TID: 15:43:11
KATEGORIER: Smink/Skönhet;
Gör det här inlägget för att jag tänker att jag möjligtvis är inte ensam i världen om att ha för röda läppar. Mina läppar är väldigt rosa/ röda naturligt, vilket är typiskt när jag föredrar dem ganska nude-färgade. Skäms på alla som använder foundation på läpparna (och skäms på mig för att jag testat), här kommer ett litet budget/mellan/lyx - inlägg, eller snarare megabilligt/billigt/normalpris.
 
 
Vi börjar från vänster med Cien, ett lipsyl som egentligen är helt utan färg. Men stiftet är väldigt ljust vilket även färgar läpparna ett par nyanser ljusare utan att det ser onaturligt ut. Stiften säljs i trepack på Lidl och går loss på ca 20 kr för alla tre. Fortsättningsvis har vi Hydracolor som jag använder i färgen 53 Light Pink. Jag har köpt en hel del av dessa genom åren, det är också ett lipsyl men med färg i. De kostar 50 kr/st och finns på bland annat Åhléns och Kicks. Slutligen mitt senaste köp, läppstiftet L'oréal Color Riche Natural Blondes i färgen 381 Silky Toffee. Jag köpte mitt på Matas i Danmark för 100 DKK, men det bör finnas lite överallt i Sverige för ungefär 120 kr. Alla tre är tips för den som vill få snygg nude-färg på läpparna!

Kommentarer
Rebecca säger:

Bra tips ! :)

2013-04-15 | 18:49:43
Bloggadress: http://hoffs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback