SPIKES

DATUM: 2013-04-19 TID: 17:55:25
KATEGORIER: Kläder/Outfits;
Jeffrey Campbell   ♦   Din Sko
 
Äntligen hemma! Efter en extremt tung och försenad resa från Östersund till Karlstad sitter jag nu hemma i min lägenhet och kan andas ut, det ska dröja länge innan jag sätter mig på ett tåg igen. Det känns skönt att vara här och jag är sugen på att ta vara på varje sekund av sista tiden innan studenten, samtidigt som det såklart var lite tråkigt att åka ifrån mamma och Jessica (men framför allt hundarna!). Jag och mamma körde bil igår och det var så jäkla roligt, men nu får jag vänta tills juni innan jag kan göra det igen. Jaja, jag har just kommit hem från en sväng till Ica och Apoteket, så nu slappar jag i fåtöljen med mat och lite bra på TV. Puss.

Kommentarer
Anonym säger:

a.m.a.z.i.n.g

2013-04-19 | 19:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback